Motor | |
Tip | Racit cu lichid, 4 timpi, 3 supape, monocilindric |
Capacitate | 49.4 cc |
Alezaj x cursa | 38 x 43.6 mm |
Raport de compresie | 12.0 : 1 |
Putere maxima | 2.30 kW @ 7,000 rpm |
Cuplu maxim | 3.15 Nm @ 7,000 rpm |
Sistem de ungere | Carter umed |
Sistem de alimentare | Injectie de carburant |
Sistem de aprindere | TCI |
Starter | Electric si kick |
Transmisie | Automata , V belt |
SASIU | |
Suspensie fata | Furca telescopica |
Suspensie spate | Motor in bascula |
Frana fata | Un disc, Ø 190 mm |
Frana spate | Tambur, Ø 110 mm |
Cauciuc fata | 120/70-12 |
Cauciuc spate | 130/70-12 |
DIMENSIUNI | |
Lungime | 1,840 mm |
Latime | 663 mm |
Inaltime | 1,118 mm |
Inaltime sa | 790 mm |
Ampatament | 1,275 mm |
Garda la sol | 154 mm |
Greutate (cu plinuri de ulei si benzina) | 95 kg |
Capacitate rezervor benzina | 5,4 L |
vineri, 18 martie 2011
Yamaha Neo`s 4T
Neo`s, unul dintre cele mai atractive si mai usor manevrat scutere de 50 cmc a devenit si mai dezirabil gratie motorizarii in patru timpi, economica, rafinata si silentioasa. Alimentat prin injectie de combustibil si racit cu lichid, propulsorul nu-şi pierde suflul nici la urcarea rampelor cu pasager. Iar punctele forte ale modelului in doi timpi raman de actualitate: greutate redusa, sa joasa, cauciucuri aderente de 12 inci si frane eficiente, cu un disc de 190 mm pe fata. Neo`s ofera si un carlig pentru bagaje, bord cu ecran LCD cu iluminare albastra si spatiu pentru o casca, sub sa. Designul modern reprezinta cireasa de pe tortul Neo`s.
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu