În 1994 Malaguti Phantom F12 primul motor de 50 cmc a fost construit şi vândut cu succes.Desingul de scuter popular a rămas aproape neschimbat până în anul2006. În 1999 Malaguti a scos pe piaţă primul scuter cu motor de 100 cmc în doi timpi care a fost construit până în anul 2003.Acest lucru a fost oferit doar ca un model cu răcire pe aer şi se caracterizează printr-un desing de succes la fel caşi versiunea de 50 de cmc. Nu au fost vândute decât câteva mii de exemplare. Din 2003 apare versiunea în patru timpi derivat din Malaguti Phantom F12. De la sfârşitul anului 2006 F12 Phantom 50 este o versiune din trecut a lui Phantom F12R. În noiembrie 2007 a fost introdusă pe piaţă modelul Phantom F12S. Puterea motorului este de 5 CP, capacitatea cilindrică 49 cmc, carburant benzină.
joi, 10 martie 2011
Malaguti Phantom F12
Malaguti Phantom F12
În 1994 Malaguti Phantom F12 primul motor de 50 cmc a fost construit şi vândut cu succes.Desingul de scuter popular a rămas aproape neschimbat până în anul2006. În 1999 Malaguti a scos pe piaţă primul scuter cu motor de 100 cmc în doi timpi care a fost construit până în anul 2003.Acest lucru a fost oferit doar ca un model cu răcire pe aer şi se caracterizează printr-un desing de succes la fel caşi versiunea de 50 de cmc. Nu au fost vândute decât câteva mii de exemplare. Din 2003 apare versiunea în patru timpi derivat din Malaguti Phantom F12. De la sfârşitul anului 2006 F12 Phantom 50 este o versiune din trecut a lui Phantom F12R. În noiembrie 2007 a fost introdusă pe piaţă modelul Phantom F12S. Puterea motorului este de 5 CP, capacitatea cilindrică 49 cmc, carburant benzină.
În 1994 Malaguti Phantom F12 primul motor de 50 cmc a fost construit şi vândut cu succes.Desingul de scuter popular a rămas aproape neschimbat până în anul2006. În 1999 Malaguti a scos pe piaţă primul scuter cu motor de 100 cmc în doi timpi care a fost construit până în anul 2003.Acest lucru a fost oferit doar ca un model cu răcire pe aer şi se caracterizează printr-un desing de succes la fel caşi versiunea de 50 de cmc. Nu au fost vândute decât câteva mii de exemplare. Din 2003 apare versiunea în patru timpi derivat din Malaguti Phantom F12. De la sfârşitul anului 2006 F12 Phantom 50 este o versiune din trecut a lui Phantom F12R. În noiembrie 2007 a fost introdusă pe piaţă modelul Phantom F12S. Puterea motorului este de 5 CP, capacitatea cilindrică 49 cmc, carburant benzină.
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu