vineri, 11 martie 2011

Vespa LX

In 1946, Enrico Piaggio si inginerul aeronautic Corradino D’ Ascanio realizeaza prima Vespa. De atunci scuter-ul a devenit un fenomen international care s-a vandut pana acum in peste 17 milioane de exemplare. Intr-un fel greu de explicat, design-ul unei Vespa ramane la fel de special de generatii intregi. Vespa e ce-i leaga pe Audrey Hepburn si Gregory Peck, pe cei din curentul MOD din Marea Britanie, pe Jude Law si pe tinerii moderni care au ochii deschisi pentru lucrurile practice dar mai ales frumoase (printre care te numeri si tu). Si daca mai ai nevoie de argumente in plus: Vespa noastra are motor in 4 timpi, e silentioasa, vitezele se schimba automat si n-ai nevoie de carnet. Vespa LX propune un stil clasic şi esenţialist, fiind o idee modernă de eleganţă, unită cu practicitatea, siguranţa şi agilitatea. Roata faţă de 11” şi poziţia de conducere, este foarte confortabilă, asigurând control total. Sistemul de frânare, dotat cu frână pe disc în faţă cu diametru de 200 mm cu etrier cu două pistoane opuse garantează maximul de siguranţă. Caroseria monobloc din oţel combinată cu performanţele motorului, oferă o manevrabilitate unică, care plasează Vespa LX într-o clasă nouă, doar a sa. Cu detalii clasice, poartă însemnele inconfundabile ale stilului Vespa, cu reîntoarcerea la formele originale şi inovările de stil şi design.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu