marți, 15 martie 2011

Piaggio X7 Evo

Noul Piaggio X7 Evo










X7, scuterul GT compact de la Piaggio evoluează, atât tehnic cât și în design. Noul Piaggio X7 Evo, compact și agil, este mijlocul ideal de a te deplasa prin traficul urban fiind în același timp stabil și protectiv ca un maxi scuter. Performanțele sale uimitoare sunt asigurate de cele două motorizări disponibile 125 ie si 300 ie (în patru timpi cu patru supape, răcite cu lichid), roțile cu diametru mare 13” și 14” și un șasiu proiectat inteligent, perfect balansat.
Piaggio X7 Evo este soluția pentru mobilitate urbană și metropolitană care combină cele mai bune caracteristici ale unei game variate de tipuri de scutere. Cu un design elegant și distins și o greutate la gol de doar 159 Kg (161 Kg pentru 300), Piaggio X7 Evo îmbină dinamismul și greutatea redusă a unui scuter de oraș cu stabilitatea, manevrabilitatea și protecția, care până acum erau rezervate masivelor maxi scutere.
Stil: proiectat în jurul conducătorului.
Designul Piaggio X7 Evo a pornit de la conducător: rezultatul fiind ergonomia perfectă a unui vehicul care răspunde rapid la comenzi dar este în același timp confortabil și ușor de utilizat în traficul aglomerat din oraș.
Liniile noului Piaggio X7 Evo au fost trasate în jurul conducătorului: un scut aerodinamic și protector pentru picioare, un parbriz montat pe ghidon și carene laterale agresive și impunătoare. Conducătorul stă într-un spațiu cât se poate de confortabil și formează un tot unitar cu scuterul, rezultând un vehicul pe care simți mai degrabă că îl porți decât că îl conduci, simplu și eficient în utilizare.
Partea frontală este definită de grupul optic de dimensiuni mari care creează o legătură puternică cu ultima generație de scutere GT de la Piaggio, conferind-ui în același timp modelului Piaggio X7 Evo un aspect agresiv cu o expresie de strălucire.
Parbrizul montat pe ghidon continuă neîntrerupte liniile suple ale scutului frontal pentru a oferi maximum de protecție aerodinamică.
Carenele laterale definite de linii simple dar determinate accentuează dinamismul vehiculului subliniind aspectul impunător și dimensiunile surprinzător de compacte.
Chiar și noua șa, amplă și confortabilă se integrează perfect în designul noului X7 Evo, în timp ce înălțimea redusă a acesteia permite conducătorului să ajungă cu picioarele la sol în orice condiții. Platforma pentru picioare și tunelul central sunt proiectate pentru confort și rigiditate maximă și completează, alături de șa și ghidon, pachetul ergonomic conceput pentru un control total al Piaggio X7 Evo. 
Compartimentul generos de sub șa, suficient pentru a adăposti două căști (una integrală și una jet) asigură o capacitate de transport bagaje impresionantă, fără a compromite aspectul suplu și dimensiunile compacte ale părții din spate, în armonie perfectă cu restul vehiculului. Noul port-pachet cu mânere integrate pentru pasager oferă un plus de spațiu pentru transportul bagajelor.
Un alt element practic este noul buton electric pentru capacul rezervorului, montat acum pe ghidon pentru a permite alimentarea fără a coborî de pe vehicul.
Atenția deosebită pentru detalii este evidentă și în cazul panoului de bord, orientat către conducător pentru lizibilitate sporită. Acesta oferă o multitudine de informații și funcții într-un design elegant și sportiv accentuat de marginile cromate ale cadranelor.
Ciclistică și motorizări: performanțe strălucitoare în siguranță deplină.
Noul Piaggio X7 Evo se evidențiază datorită siguranței și răspunsului rapid în orice condiții. Stabil, agil, ușor și protector, X7 Evo a fost conceput pentru a fi utilizat indiferent de anotimp, atât în oraș cât și în deplasările metropolitane.
Cadrul este de tip dublu-leagăn din oțel de înaltă rezistență, fiind completat de o furcă hidraulică cu jambe de 35 mm în față și o basculă spate care încorporează transmisia și este conectată la două amortizoare hidraulice cu reglare în pretensionare pe patru poziții.
Jantele din aliaj cu cinci spițe ies imediat în evidență datorită negrului agresiv, diametrului (14” în față și 13” în spate) și nu în ultimul rând, pneurilor generoase care le echipează (120/70 și 140/60). Sistemul de frânare de top este o garanție a siguranței pentru Piaggio X7 Evo: cu discuri din oțel de 260 și respectiv 240 mm în spate și etriere flotante cu câte două pistoane.
Piaggio X7 Evo este disponibil în două variante de motorizări, de 125 și 300 cmc, ambele în patru timpi, răcite cu lichid și cu o distribuție cu patru supape. Ambele motoare oferă performanțe de referință în clasele lor cu un consum de combustibil scăzut datorită injecției electronice.
Motorul de 125 cmc produce 15 CP (11 kW), puterea optimă pentru utilizarea urbană. În timp ce motorul de 300 cmc este unanim acceptat ca și punct de referință în ceea ce privește performanțele, consumul redus și fiabilitatea. Impresionanta putere de 22,4 CP (16,4 kW) și cuplul maxim de 23,8 Nm conferă Piaggio X7 Evo o flexibilitate excelentă și o viteză maximă de top în clasa sa, făcând acest scuter vehiculul ideal pentru orașe mari dar și pentru călătorii lungi și plăcute.
 Accesorii, culori și prețuri.
Conceput pentru utilizarea de zi cu zi, Piaggio X7 Evo este foarte practic și poate fi personalizat cu o gama completă de accesorii care include: un portbagaj în culoarea scuterului cu o capacitate impresionantă de 45 litri, care se poate încuia cu cheia scuterului și capabil să conțină două căști flip up, un parbriz din metacrilat de 4 mm, navigator Tom Tom, husă pentru picioare și husă pentru vehicul.
Piaggio X7 Evo este disponibil în patru culori: Roșu Antares, Gri Pulsar, Alb Perla și Negru Cosmo și poate fi achiziționate de la dealerii Piaggio la 3.101 EUR (fără TVA) versiunea de 125 cmc, respectiv 3.487 EUR (fără TVA) versiunea de 300 cmc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu